Facebook
Google+
Pinterest
Blogger
Üdvözöljük, lépjen be fiókjába vagy regisztráljon.
Az Ön kosara üres!

Szállítási információk

1. Szállítási feltételek:
A kiszállítás határideje általában a megrendelés visszaigazolásától számított 3-5 munkanap.
Raktárkészleten nem lévő termékek estén 2-4 hét - erről email-ben értesítést küldünk.

(Mivel a raktárkészlet folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a honlapon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Ilyenkor a rendelés módosításának egyeztetése érdekében minden esetben emailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot.)

 

a.) GLS FUTÁRSZOLGÁLAT:

Amikor a csomagja adott napon kézbesítésre kerül, előtte SMS és email üzenetet fog kapni a Futárszolgálattól.
Az GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8 és délután 5 óra között kézbesítenek, ezért javasoljuk, hogy a megrendelés folyamán olyan szállítási címet adjon meg, ha nem tartózkodik otthon, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megrendelési folyamat végén észrevételként feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonszámát, így a futár el tudja érni Önt, amennyiben további egyeztetés szükséges.
 

Szállítási áraink az GLS Futárszolgálattal:
A szállítási költség utánvétes vásárlás esetén:

- 1500.- Ft, mely tartalmazza a csomagolási díjat is.

 

2. Fizetési mód:
Fizetés utánvéttel:
A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.
Kérjük, hogy kézbesítéskor szíveskedjen a futár előtt meggyőződni a csomag sértetlenségéről! Ha a csomagban lévő áru sérülésére utaló jelet érzékel, akkor vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, és ne vegye át a csomagot! Amennyiben a csomagon csak kisebb horpadás vagy karcolás található, akkor az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Csak jegyzőkönyv megléte esetén áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztal, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@pottyosotthon.hu email címen vagy 9 és 17 óra között a +36-20/468-8130-as telefonszámon.
Az áruház működésével kapcsolatos bővebb információkat az „Általános szerződési feltételek” menüpont alatt olvashat.